Medlem
Antal inlägg: 1 602
Medlem nr: 707
Detta är strid om påvens skägg.
När barnet frågar skall det få svar. Utan att veta så tror jag att det är viktigt att flickorna får klart för sig hur det ligger till väldigt tidigt. Har man som manlig lärare fått hjälpa en flickstackare på högstadiet som fick sin första mens under en lektion så inser man att sexuellt hyschpych är skit.
De kvinnliga barnbarnen i klanen har trots sin ålder på 7 resp 10 år helt klart för sig vad det handlar om. Den mänskliga relationen mellan två som håller av varandra. (Mamman är sjuksköterska på prematuren). Killarna är lite trögare och de har heller inte frågat men jag misstänker att de kvinnliga "varulvarna" lär dem en del.
Alla knullar eller masturberar oavsett kön. Vad är det att hymla om. Ett bra sexliv ger hälsa och lycka. Utan det blir folk grubblande, tungsinta, hyperreligiösa och hypokondriska. Tror i alla fall jag.
Medlem
Antal inlägg: 1 171
Medlem nr: 409
CITAT (Överbölingen @ 17-08-2011, 00:06)
Alla knullar eller masturberar oavsett kön. Vad är det att hymla om. Ett bra sexliv ger hälsa och lycka. Utan det blir folk grubblande, tungsinta, hyperreligiösa och hypokondriska. Tror i alla fall jag.