CITAT (Bassam @ 19-08-2011, 16:46)

på andra länder folk räkna väter som människor men i Sverige De behandlar mycket dåliga växter, om du tittar över hela Sverige växter plant skolor skogskyrkogården florister, hur mången utbildning människor jobbar nästan 0%, så växter Sverige blir mycket dåliga , jag sa till dig sanningen som jag jobbar på olika stället, när de vet att man har hög utbildning , de börjar attackera , I Syrian som lägger i Asien och räkna som tredje världen , det är förbjuden att man jobba med växter om man har inte växt utbildning så om du ska öppna florist måste du har hortonom utbildning som är 5 år i högskola .
Obs
i skogskyrkogården är mest Slarviga med mat affären som öppnar växt slaktare, du kan gå till Lidel och ser på sina blommor de öppna slaktare växter .
jag säger tyvärr så växter i Sverige ska bli mycket sämre fram tiden för att finns ingen respekt till växter.
Och det är lätt att kasta mina problem till andra istället för att lösa dem.
Jag heter hortonom Bassam.
H.Bassam
Lite offtopic (utanför ämnet).
Vet inte vad du har fått dina uppgifter ifrån ?
Och det är väl en ganska STOR skillnad på en mataffär och en plantskola. Varför skulle en mataffär anställa en trädgårdsutbildad ? för att sköta om lite lockvaror, där det ska in-säljas-slängas.
Om du läser och förstår länkarna vi skickar så förstår du också hur allvarlig svamp på buxbom är, det är ingen enkel och hanterbar mjöldagg det handlar om.