Kära Birgitta, det är beklagansvärt att en helt oskyldig "tråd" genast skall genomsyras av dessa ligistaktiga fasoner som Posse utgör. Jag har många gånger suttit och beundrat dina vackra bilder av djur och natur, tänk om forumet kunde vara lika harmoniskt som dom, dina bilder. Posse med sitt anhang, tycks inte vara nöjda nog. Det mest förvånansvärda är väl ändå att hon/han inte namngivit "mobbaren" denna gång, eller rättare sagt ännu. Att upprepade gånger påtala att Copycat skulle vara mobbare och använda sig av flera namn, såsom angivna exempel:Fenja, Pejori och Laika, tyder helt uppenbart av brist på medkänsla. Jag var för en tid sedan involverad i en annan tråd, där forumisterna tydligen ansåg det vara helt rätt att en flicksnärta kallar en äldre människa för okvädningsord, och slutligen avslutar ett pm med "fuck you". En del forumister verkar vara rejält luttrade eller i avsaknad av god uppfostran. Efter detta pm, jag fick mottaga, så har jag tillbringat en längre tid på hospitalet. Doktorn anser att jag inte mår bra av att bli upprörd, men vad skall man annars bli när det är på detta viset i var och varannan tråd? Posse som återigen försöker att hetsa andra forumister till att skriva sådant som dom senare får citerat flera gånger om, och gärna i en förvrängd form, taget ur sitt sammanhang. Jag har varit i kontakt med Copycat, via pm, hon mår riktigt dåligt efter Posses med fleras angrepp av hennes person, hon funderar t.o.m. på att försöka förmå Ingemar,forumvärden, att radera hela hennes existens här på forumet. Är det så långt vi vill att det skall gå? Att enstaka individer trycker ner andra gång på gång? Jag iddes inte komentera Barsebäckstråden, men det var grova påhopp Posse gjorde sig skyldig till där, hon/han skall enbart vara glad över att hela tråden togs bort. Om ni alla är ärliga emot er själva, visst har det varit en lugn vecka här på forumet? Det vill säga, innan Posse inte längre kunde hålla tillbaka sin lumpna komentar. Skämmas, det är vad du borde göra Posse. Det du och dina hantlangare håller på med, vet du vad det kallas? Mobbning i allra högsta grad, och det låter ni andra forumister bara tillåtas? Jag lutar mig lugnt tillbaka och läser lite där jag har mina intressen, för annars så lär det väl inte ta så lång tid innan Posse anklagar även mig för mobbning. Det har hitintills inte gillats, då Copycat fått försvar från andra forumister. Men jag anser att orättvisor skall uppmärksammas. M.v.h. Agata R
|