CITAT (Laika @ 15-10-2004, 16:38)
Som jag ser det, så är det en enda person som verkar vilja förstöra varenda tråd som dyker upp här. Vad hade Oldwolfies tråd med mobbning att göra? Inget, o ändå kan du inte låta bli att trakassera mig o andra forumister. Vem är det egentligen som är mobbare här va? Efter att ha hetsat som du gör nu, så skrev jag det jag gjorde, men skilnaden mellan dig o mug Posse, är att jag står för mina åsikter. Tydligen så stämmer min komentar på sluttampen då, eller?
Mvh. Laika
Det är lite oklart vad som avses med "Tydligen så stämmer min komentar på sluttampen då, eller?", kanske är det "Gnäller för gnällandets skull, skit för fan i om ni sårar andra, huvudsaken är väl att ni får må bra."?
Saken är väl den att jag tyckte det var lite väl sjukt/absurbt för att behöva kommenteras....
Jag tycker nämligen att det är fullständigt glasklart att det är mobbaren som skiter i om andra såras, huvudsaken för mobbaren är att mobbaren ostört ( utan "gnäll") kan fortsätta utöva sin avskyvärda hobby och därmed "må bra".
Den som ligger bakom de mobbande inläggen av Fenja/Copycat/Lajka, antagligen flera namn samt vissa "försvarstal", verkar inte på minsta sätt vilja inse och/eller erkänna sitt mobbande beteende. Och naturligtvis än mindre vara beredd att be
alla drabbade om ursäkt och att upphöra med beteendet.
Istället beskylls de som protesterar mot mobbningen som mobbare av mobbaren.