Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Jag vet inte vad dom heter, men jag söker..., ...sådana där band som gör att väskan hänger kvar på axeln.
          Dawn
          Inlägg 26-08-2011, 00:07
          Länk hit: #1

Validating
          Antal inlägg: 29
          Medlem nr: 57 291

Ja typ halkskydd för handväskan. giggle.gif Den enda väskaffär vi har här har sådana från Prym som är självhäftande och som dom tar 50 kr styck för. Jag tycker det är hutlöst dyrt. Efter ett tag måste dom bytas ut för dom börjar lossna och snart har man betalat mer för dessa än för väskan. Så nu undrar jag om det finns något alternativ på internet. Tacksam för alla tips!

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Gossen Ruda
          Inlägg 26-08-2011, 07:39
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Det är skönt att vara man så man slipper släpa med sig en del av bohaget ut på stan. Det jag har med mig får plats i fickorna. rolleyes.gif

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          Peztis
          Inlägg 26-08-2011, 21:38
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 8 521
          Medlem nr: 20 608

CITAT (Gossen Ruda @ 26-08-2011, 08:39) *
          Det är skönt att vara man så man slipper släpa med sig en del av bohaget ut på stan. Det jag har med mig får plats i fickorna. rolleyes.gif

Jahaja!

Och varför går jag alltid då med en massa saker i min handväska som min man inte orkar släpa på!?!?! Och dessutom vet jag inte hur många gånger han letar efter saker för att det ligger i fel ficka eller för att det ligger kvar hemma på köksbordet. Pfft!

Nä, det borde bli modernt med "bögslungor" igen (ursäkta men de kallades faktiskt så på 70-80-talet!) så att vi kvinnor slipper ha så stora väskor för att våra män ska ha med sig en massa!

Själv har jag alltid handväska som jag hänger snett över kroppen. Då slipper det halka av och jag belastar inte ena axeln bara.
          I min ungdom hade jag väskan på ena sidan så nu är jag faktiskt 2 cm lägre på den sidan!!!

Så om du har möjlighet att tänka om, skaffa en handväska med lång rem så skonar du hela ryggen och dessutom har du större rörelsefrihet och mindre risk att någon skulle komma att rycka ifrån dig väskan.

--------------------

* ~~~ * Besök gärna min blogg bladsomblad.blogspot.com * ~~~ *

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 07-08-2025, 17:35

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon