av någon för mej outgrundlig anledning har jag blivit indragen i den här sörjan. jag kan inte förstå,eller komma ihåg att jag någon gång uttryckt mej kränkande om någon forummedlem eller mobbat någon. skulle något av mina inlägg ha uppfattats som kränkande för någon medlem, så ber jag om ursäkt för det. jag har mej veterligen försökt att hålla en god ton på forumet och inte såra någon medvetet. jag vet att jag skrev ett inlägg i början av denna tråd, då jag inte kunnde förstå vad diskutionen om mobbare hade hade i den att göra och ansåg att inlägget om mobbare var provokativt. jag har aldrig tidigare svarat på inlägg av posse, och jag kan därför inte förstå varför jag ska kallas för mobbare. jag anser att det tillmätet är både kränkande och orättvist. ingen vet vem som sitter bakom ett tangentbord, och vilka erfarenheter dessa har. det finns uttryck och ämnen som är svåra att prata om, eller diskutera. det kan väcka känslor som man inte riktigt kan hantera utifrån dom erfarenheter man har med sig. att därför kalla någon mobbare är ett starkt påhopp när det saknar grund. jag hoppas inte att jag retat upp någon på odla. har jag det så ber jag om ursäkt. härmed lämnar jag med stor sorg forumet, och säger som oldwolfie. jag går ut och ylar mot månen i stället. tack för mej
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
|