Välkommen till 2000-talet kan man nog med säga =)
Allt händer ju på nätet numera, handla och skicka konversationer och mail läsa tidningen, nog mest vi ungdomar som hajar tekniken, vårt sociala nät är ju på nätet med spel och chatt och annat =)
CITAT (Myosotis @ 30-08-2011, 11:51)

Cacki skrev att hon inte ens brytt sig om att kolla upp twitter, det är så det är med facebook för min del (samt twitter också naturligtvis). Har liksom inget behov av det. Hade det inte varit för odla hade jag knappt hört talas om det. Vill inte bli kontaktad av en massa efterhängsna klasskompisar. Dessutom har jag hört att man riskerar att få virus. Och förresten gillar jag inte att de snor copyrighten till ens bilder som man lägger upp, visst är det så?
Virus får du ju varsomhelst om du inte vet vad du ska göra men Facebook gör allt för att stoppa det, jag har aldrig drabbats av det

Finns högerklickskydd nu på bilderna men man kan ju fortfarande göra en skärmdump men som jag sa tidigare du kan välja precis vem från den personen eller dem som du vill visa den saken eller inlägget för nu på Facebook, enklare i Google+ med cirklarna =)