CITAT (andersen @ 15-10-2004, 17:10)
CITAT (Laika @ 15-10-2004, 16:38)
Som jag ser det, så är det en enda person som verkar vilja förstöra varenda tråd som dyker upp här. Vad hade Oldwolfies tråd med mobbning att göra? Inget, o ändå kan du inte låta bli att trakassera mig o andra forumister. Vem är det egentligen som är mobbare här va? Efter att ha hetsat som du gör nu, så skrev jag det jag gjorde, men skilnaden mellan dig o mug Posse, är att jag står för mina åsikter. Tydligen så stämmer min komentar på sluttampen då, eller?
Mvh. Laika
Så ser inte jag på saken, hur är det möjligt att någon får kalla andra"klimakteriekossor" utan att det inte händer något, är en gåta för mej. Stå på dej Posse, det får vara slut med tarvligheter här på forumet, slut för mej i det här ämnet.
Tack för dina rakt uttryckta synpunkter!
Många har lämnat synpunkter i den här tråden men flera tyvärr ganska dunkelt framförda, antagligen beroende på den rädsla mobbaren lyckats skapa.
Ang den "kroniska PMS:n" och "klimakteriekossorna" m.m. är det självklart ämnat som kränkanden och förnedranden, men jag tycker ändå det är bra att den som makten haver låter tråden stå kvar, så att var och en i lugn och ro kan studera vad det faktiskt rör sig om.
Men egentligen är det ju inte
de förolämpningarna som det hela handlade om ursprungligen, utan istället den till synes systematiska mobbning som tomas99 utsatts för!
Och tomas99 är ju tyvärr inte det första mobbningsobjektet - det har flera gånger tidigare öppnats trådar av människor som ansett sig illa behandlade, bl.a. du själv. Jag tycker mig t.ex. minnas att någon började skriva att du inte borde skriva alls här på Odla, hoppas jag minns rätt att det var så att jag då uttryckte en motsatt uppfattning. Tyvärr minns jag inte säkert vem som ansatte dig - gör du?
Men varför verkar ingen mer (än jag) vilja uttrycka sitt stöd för tomas99?
Var det för att mobbaren redan hade skaffat sig så stor dominans över forumet, och slog till mot tomas99 i ett så tidigt stadium att han aldrig fick chansen?
Liksom hänt tidigare på Småprat tycks tyvärr få eller ingen bry sig om de mer tystlåtna och försynta människorna som råkat illa ut på forumet...
Hur tror ni egentligen att tomas99 känner det nu?