Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Gamla trådar socm väcks till liv
          Peztis
          Inlägg 12-08-2011, 19:44
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 521
          Medlem nr: 20 608

Ibalnd väcks gamla trådar till liv och det är inte alltid som man uppmärksammar det utan man svarar på trådstartarens inlägg i tron om att det är något ganska nytt.

Skulle man inte kunna få en pop-up eller liknande som säger att "tråden startades för över ett år sedan, vill du verkligen posta ditt inlägg? JA/NEJ"

Visst, det finns ju trådar som har varit aktiva i över ett år eller mer men jag såg idag att jag svarade glatt på en tråd som ursprungligen skrevs 2007 och så var det någon som skrev ett inlägg idag så den flyttades ju upp i rangordningen. Mitt inlägg i tråden kändes då efteråt som rätt meningslös...

Andra forum har en spärr på t ex 3 månader, att då stängs tråden, men det är rätt synd att lägga in det. Jag skulle hellre vilja ha mer som en varning eller något.

Redigerat av Peztis: 12-08-2011, 19:45

--------------------

* ~~~ * Besök gärna min blogg bladsomblad.blogspot.com * ~~~ *

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          johanlotta
          Inlägg 14-08-2011, 11:55
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 86
          Medlem nr: 69 874

Jag är rättså ny här som säkert alla kan se....men jag måste säga att det är uteslutande pga. de gamla trådarna som fick mig att bli medlem. Jag googlade efter ett svar jag hade på en fråga, och hittade svaret i en tråd som var från 2007. Jag kunde naturligtvis inte se svaret för att man var tvungen att bli medlem. Lite förbaskad över det faktumet, men jag skrev in mina uppgifter och blev medlem. Skitkul måste jag säga!!
          Jag tror att eventuell radering av gamla trådar effektivt skulle minska möjligheten för
          forumet att få nya medlemmar -och ett forum utan ny växtnäring då och då blir ett dött forum. Visst skulle det kunna vara på sin plats med en liten varning på hur gammal tråden är när man postar sitt svar....men frågan i sig kanske inte blir besvarad förrän just när den där nya medlemmen dyker upp. Ett svar som förhoppningsvis gagnar alla.
          Vill passa på att tacka alla som använder forumet för en jättefin respons -Tack!
          Mvh Johan

Citera
          gunsta
          Inlägg 02-09-2011, 11:42
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem nr: 48 334

[quote name='johanlotta' date='14-08-2011, 12:55' post='1446903']
          ....men jag måste säga att det är uteslutande pga. de gamla trådarna som fick mig att bli medlem.

......

Instämmer - hade inte de gamla trådarna funnits så hade inte heller jag blivit medlem - måste säga att jag har haft stor, verkligt stor nytta av den kunskap som finns här. Mycket tacksam att detta forum finns.

Vänligen Gunstagubben

Redigerat av gunsta: 02-09-2011, 11:43

--------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)

Citera

SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 16-10-2025, 14:44

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon