Allvarligt talat posse, vet du vad mobbing är?
MOBBING är återkommande hån, kränkande handlingar, våld, utfrysning mm.
Den drabbade känner psykisk smärta och mår dåligt hela tiden.
Den drabbade känner sig ständigt otrygg, ty man vet ju att det fortsätter. Hur kan du veta om tomas99 känner som ovan?
På vilket sätt blev du utsedd till hans talesman?
Känner du honom personligen?
Jag har försökt låta bli att skriva i den här tråden men nu kan jag inte hålla emot längre.
Du borde läsa igenom bl.a. amairas och GossenRudas inlägg en gång till - läs dem lååångsamt och försök se saken ur några fler synvinklar än du hittills verkar ha gjort.
Det var ju trots allt du som nämnde mobbing först i denna tråd. Varför??? Var det nödvändigt att skriva den meningen över huvud taget? Ärligt talat, hade du inte väntat dig reaktioner på det?
Jag citerar dig posse:
CITAT
Men varför verkar ingen mer (än jag) vilja uttrycka sitt stöd för tomas99?
Var det för att mobbaren redan hade skaffat sig så stor dominans över forumet, och slog till mot tomas99 i ett så tidigt stadium att han aldrig fick chansen?
Liksom hänt tidigare på Småprat tycks tyvärr få eller ingen bry sig om de mer tystlåtna och försynta människorna som råkat illa ut på forumet...
Hur tror ni egentligen att tomas99 känner det nu?
Jag bara undrar:
Vad har det här med Oldwolfies Oändliga historien-inlägg att göra??? Och sluta dra fram en massa gammal skit från raderade trådar! Respektera att de är raderade, de är det av en anledning!
Lägg ner det här tjafsandet nu så att vi alla kan försöka få tillbaka den trevliga stämningen här på odlas forum!