Det är en bedömningsfråga ---- företagets ansikte till omvärlden som det gäller. Hon har även inga tatueringar.
Min make är mycket tuffare när det ser helheten, kroppsspråket hos en arbesskökande. Kom det massa fina meriter, så räckte det inte till, inte ens till lagret.
Dottern är självlärt av sin far i dessa frågor ---- mig berör de inte personligen och ingen med piersingar har körts ut hemma hos oss, mest är det dotterns bekanta, inte erbetskamrater.
Visst skeks om diskiminiering och allt där emellan, men har man ett företag som har massa kontorer i Europa, kan man inte komma dit som vice VD och hålla föredrag och se ut som de bilder ni lagt ut.
Även alldeles för kraftiga kunde åka dit, sjukjournalen kollades. Man ville ha en person som kunde göra ett bra jobb utan all lull-lull som störde många andra.
Det kan man säga att kompetens och det man vill uppnå, DET sitter i ansiktet även i dagens läge. Man ser endast skrot bakom en hjärna, hur den nu är, så skrämmer det många, det är en personlig mask uttåt sett vad som finns innanför, vad vill man då gömma?
Inget jobb blir det nog inte.-
Tur att jag inte sitter på den sitsen, för jag skulle inte passa där, men som jag sa tidigare så ska jag piersa min navel på min 80- års dag ......