CITAT (Laika @ 18-10-2004, 15:17)
Tänk!!!! Vad du reflekterar över mycket Posse. Inte ens jag har upptäckt det förän du sa det nu. Det kan kanske bero på att du var så taskig mot Copycat just den dan då, eller. Jag kommer inte ens ihåg i vilken tråd jag halkade in. När skrev hon sitt första inlägg då? Vilka fler vart medlemmar den dan, kan vara kul o veta vilka jag ska kopplas ihop med? Jag har i alla fall för mig att jag skrev mitt första enbart för att jag tyckte att du gick lite väl långt i dina påhopp. Föresten, det spelar ingen roll hur mycket man förklarar för dig, du kommer bara med en massa motkritik ändå. Varför slösa energi egentligen, när du ändå bara är ute efter att provocera mig o andra forumister. Hoppas att ingen annan stöter sig med dig, o råkar blitt medlem samma dag som jag, Fenja, Copycat, M.fl. som du har ett agg till. Har du verkligen inget annat för dig än att leta efter skitsaker? Jag fattar bara inte att du orkar hålla på, har du inget eget liv? Stackare.
Mvh. Laika
Det finns mycket att reflektera över, t.ex blev en "kalinka" också medlem samma dag som "Lajka", och för dem som ev inte känner till kopplingen nämner jag att vid tiden för när hunden "Lajka" 1957 skickades upp i rymden så sjöng Monica Zetterlund sången om - "Kalinka, kalinka som en stjärna ska du blinka".
Jag har inte förväntat mig att mobbaren plötsligt ska bli en hänsynsfull och ärlig människa och plötsligt erkänna sin mobbning, vilka alla användarnamn den förfogar över m.m., men jag vill visa för Odlas användare och personal hur det förmodligen ligger till.