CITAT (Anma @ 09-09-2011, 21:44)

Det kan ju vara så också att man skrattar rått åt något som bara sitter i ens eget huvud. Kan va så. Men om det roar en så var så god, att skratta åt inbillade saker är ju också ett skäl att skratta, och att skratta förlänger ju livet sägs det, som sagt. Vet dock inte om det gäller rått skratt, men dom måste väl också få leva, råttorna, tänker jag.
Du verkar tro att mitt inlägg handlar om forumet och dig, mitt inlägg var ( precis som jag svarade Cacki) faktiskt lite mera allmänt och behandlade strategier för att hantera olika typer av verkliga eller för den delen inbillade hierarkier. Det finns naturligtvis många andra sätt men jag tog upp en väg. Kanske både du och Cacki skulle försöka låta bli att läsa in sånt mellan raderna som faktiskt inte står där. Likaså bör man väl kunna föra en allmän diskussion utan genast lägga personliga värderingar på motparten.
Gita
P.s Det där med hierakier har aldrig bekymrat mig eftersom jag givetvis står högst i rang (förhoppningsvis inser ni att det sista är ett ironiskt skämt). D,s