Ibland får man ändra ett fattat beslut pga yttre inverkan, så har skett nu. Nu kommer mitt absolut sista inlägg i den här tråden.
Posse, du har fel när du påstår att det finns en mobbare här som skriver under flera namn. Det förekommer ingen mobbning, däremot tycker jag mig märka en del otrevliga paranoida strömningar. Det är absurt att påstå att någon skulle ha skapat flera olika identiteter här i syfte att mobba andra. Speciellt som detta skapande ligger långt tillbaka. Hur skulle den personen veta att Tomas99 skulle dyka upp med sina knepiga inlägg längre fram i tiden?
I ett forum med många användare är det naturligt att flera personer har samma åsikt, det har inget med mobbning eller kloning att göra. En klon är i nätsammanhang en person som skriver under flera namn.
Visst var det du som förstörde den här tråden från Oldwolfie med ditt ideliga prat om mobbning. Det står i ditt första och tillika trådens första svar. Det är bara att läsa innantill. Sen fattar jag inte riktigt varför du aldrig går i direkt svaromål med dom frågor och undringar som ställs. Du bara duckar och fortsätter med dina beskyllningar om mobbning och försvarar din skyddsling tomas99.
Det finns förhoppningsvis ett sätt där du kanske kan bli övertygad om att du har fel. Varje inlägg här har en adress varifrån det kommer, en IP-adress. Den visas inte här men finns där. Det är bara att skicka ett mail till Ingemar och be honom kolla varifrån inläggen kommit och om det kan vara samma person. Om inte får vi hoppas att du återkommer med en ursäkt.
Du har gjort vettiga inlägg tidigare, fortsätt med det.
Slut. End. Finito!
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Straight for ever. Cogito, ergo sum.
|