Hej Posse!
Nu skriver jag inte till dig, utan till alla andra som finns i den här tråden, synliga eller inte.
Sedan är det förstås din frihet att både läsa och svara

.
Så ... Hej alla ni andra.
Mitt intryck av den här tråden "Den oändliga historien" (som verkligen tycks göra skäl för namnet mer än skaparen troligtvis tänkte sig

), är att den är riktigt snyggt skött - det tycker jag verkligen!
Den har ändå inte spårat ur, trots otaliga provokationer. Och många hanterings- och uppstyrsel-försök har gjorts, om dock inte med önskat resultat.
För att vara tydlig och undvika missförstånd, så är det Posses sätt att skriva som jag syftar till, och menar väcker provokation hos oss andra, vare sig det är menat så eller inte.
Det jag vill säga är, att jag är både lite imponerad och glad, och även lite stolt, över att befinan mig på ett "moget forum".
Sedan kan man ju varken styra andra eller ta andras ansvar, så i den bemärkelsen går det inte att "lyckas".
Men man
kan ta sitt eget ansvar, och det räcker.
Det till och med
mer än räcker, eftersom det brukar vara ett hästjobb i sig, bra mycket svårare än att försöka styra andra

.
Så, våra olika försök att komma tillrätta med "eländet" i denna oändliga historia, det tycker jag att vi alla ska ha kredit för!!!
Ville bara säga det.
Kram till er alla, och en kram även till Posse.

/amaira