CITAT (Myosotis @ 23-09-2011, 12:18)

Jag trodde du hade fått en diagnos? Det är klart att du får vara glad, det är mer det att man blir orolig för dig när du emellanåt verkar må väldigt dåligt. Äter du medicin ska du nog fortsätta ta den, eller om du inte mår bra av den fråga en läkare hur du ska göra.
Diagnosen fick jag efter att läkaren hade pratat med mig så där fen minuter,alltså ingen som helst undersökning!
Du är snäll som bryr dig!
Det är sällan numera som jag mår dåligt,som jag skrev är jag en gång i månaden lite deppig och ledsen och detta kommer när jag skulle haft mens.Så jag tänker att dt har varit mycket hormonellt mitt mående,eftersom jag hade ordentiga PMS besvär.
Medicin äter jag och kommer att fortsätta med.
Saken är den att jag blir hemskt arg och irriterad då jag inte äter medicin.Bäst mår jag då jag håller på med min konst och lämna religionen och allt som jag läst om sådantDet får räcka att jag tror på Gud då är jag faktiskt okej!
Att jag skrivit så många inlägg om speciella saker och tagit med filmklipp är att jag är intresserad om det som är "andligt" och det har jag alltid varit!