Var lite tolerant mot oss här, vi är inte mer än människor och du kräver ibland kanske mer uppmärksamhet än vi orkar med alla gånger och ibland finns inte alltid avlösare att tillgå när dom ordinarie tappat sugen. Fast jag kollade igår och då var bara den här med som tåt i listan som nya inlägg. Dom verkliga spammingproffsen kan ju kläcka ur sig mängder av inlägg och du är ju inte ens i närheten.
Du har väl en familj vad jag förstått som håller kontakt med dig, som känner till hur du mår och så. Uttryckte en oro en gång för att du kanske hade flippat ut, men när jag gjorde det tänkte jag inte på din familj och att du förmodligen har bättre koll än många andra. Det är ibland läskigt att se någon som du om man inte är säker på att allt är okej.
Ber om ursäkt om du känner att jag har dumförklarat dig. Dig har jag bedömt uteslutande efter att jag tror på dig när du säger att du inte hyser agg mot någon för det som hände innan du åkte in på sjukhus. Du skrev det förra året och jag trodde på dig, tycker den egenskapen hos dig tyder på inre styrka.
|