CITAT (gammelnalle @ 22-10-2004, 19:46)
CITAT (jendah @ 22-10-2004, 14:03)
25 poäng...
*drar sig i håret - undrar om det stämmer*
de frågade precis om sånt jag inte är petig om... massa andra saker är jag mycket grinig om

gjorde om testet efter att ha fått reda på vad det EGENTLIGEN betyder (se mitt tidigare frågeinlägg...)
jo 10-20p (något osäker på vad jag skall svara)
men jag håller med dig... i vissa andra saker skulle jag nog med rätta (?) kallas för neurotisk....
om mina gäster är slarviga ett par dagar...... är väl deras problem... såvida det inte inkräktar DIREKT på mig... eller?? inte går jag in och STÄDAR deras(mitt) sovrum.... och jag skulle bli fly förb....d om de kom in och bäddade min säng....
ringt fel har väl alla gjort (????) och även om jag brukar be om ursäkt så KAN jag komma på att jag ringt fel INNAN de hunnit säga något.
huruvida jag glömt ugnen/spisplattan på VET jag inte... men har då aldrig fått huset nerbrunnet...
om chefen söker mig OMGÅENDE så är det väl bråttom??? so what...

EDIT:: Gjorde om testet en gång (samma svar) till men angav att jag var av det motsatta stönet (quvinna) och fick då LÄGRE poäng !!! Och vad innebär det då???

fast jag förstod iofs vad de frågade om från början - men tyckte att det handlade om petitesser. Chefer har alltid bråttom... det går att städa gästrummet när de åkt sin väg...
... som sagt jag kan mycket väl vara en grinig, pedantisk gnällspik... fråga min stackars man