Medlem
Antal inlägg: 587
Medlem nr: 67
Hej
Är det någon fler här på forumet som har fått betala sommarens idoga grävande, bärande och hårt arbete i trädgården med värk nånstans utom i ryggen? Jag her fått ont i både axlar och armar, tennisarm kallas det visst och det vill inte gå över,det skulle vara intressant att höra om det finns flera som får ont och om inte hur ni förbereder er för våren , med träning och så, jag måste nog träna mera på vintern för att klara trädgårdsarbetet i fortsättningen
Medlem
Antal inlägg: 21 879
Medlem nr: 559
Än så länge har jag inte byggt in mej -så jag kan -eller guben då) komma åt de nya anläggningar jag gör med traktorskopan -Jorden gör jag ju själv Om man inte har den möjligheten -ja skottkärra är dödsjobbigt Går det inte köra närmare med bilsläp ens ? Trädgård tar tid ... vilket jag tackar för -har tänkt "fel "så många ggr men inte hunnit genomföra de värsta .. Simmning o vattengympa är milda icke skadande muskeluppbyggande sporter
Har du(ni byggt allt det där på EN sommar, är jag förundrad över att maken är kvar och att du har armar som sitter fast vid kroppen ... hade du tänkt bli "Klar "? Det blir man aldrig ..hihi Till nästa sommar ger jag förhållningsorden -lukta på blommor -4 tim -gräva 15 min -varvat under dagen -Kerstin leg sjuksköt. LOL