Jag tycker också det är alldeles för lugnt här, nästan tråkigt ibland. Själv tappade jag lusten lite när trollet förstörde varenda tråd, har liksom inte hittat tillbaka till hur jag kände innan riktigt. Det är ju inte bara det att man saknar medlemmar som aldrig/sällan är aktiva längre, utan också att vi som är kvar inte är riktigt på samma sätt, tycker ni inte det också? Vi är t.ex. många som kollar meningslösa tråden, ibland skriver man lite håglöst, men det känns lite som om alla väntar på att
någon annan ska sätta igång och vara rolig. Undrar om det finns en kritisk punkt där forumet kollapsar. Händer det inget går man aldrig in och läser, skriver inget heller så det händer fortfarande inget och till slut självdör alltihopa. Jag har sett såna fora, oftast små nystartade, där ingen svarar på nånting och det senaste inlägget är veckor gammalt.
CITAT (Meriona @ 19-10-2011, 22:09)

Jag BRYR MIG om dessa frågor, i vissa så ini helvete, men jag orkar inte öda energi att diskutera dem på ett forum.
Precis så där känner jag också. Det sätts ofta likhetstecken mellan att man inte skriver i de politiska trådarna och att man inte bryr sig. Jag orkar bara inte med dem, varken att ta till mig allt elände eller läsa allt tjafs. Men jag tycker det är bra att de finns. Vill jag inte läsa dem låter jag bli.