Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Sörjer katter?
          Mollis
          Inlägg 19-11-2011, 10:46
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 425
          Medlem nr: 10 996

Jag har berättat i en annan tråd att min älskade Mollis gick bort hastigt i tisdags. Hon lämnar efter sig oss ledsna tvåbeningar men även två av hennes ungar som nu är tio år, tjej o kille (tack gode gud att jag har dem). Killen har alltid varit en "Mollisgris" och han verkar vara lost nu när hon inte finns längre, han går runt och letar efter henne, sitter på hennes utkiksplats och väntar på att hon ska komma, sitter vid kattluckan och väntar osv. Jag vet att man inte ska överföra mänskliga känslor på katter men det känns verkligen som om han saknar henne, det första han brukade göra på morgonen när hon vaknade var att springa fram och pussa lite på henne och prata lite, nu sitter han framför kattluckan och spanar på morgonen. Det känns så ledsamt. Visst kan väl katter sörja?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Myosotis
          Inlägg 21-11-2011, 21:00
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

Ditt förändrade beteende kan ju också ha bidragit till att göra henne osäker, de är så duktiga på att avläsa kroppsspråk och sinnesstämning.

--------------------
          Det ska gå.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-12-2025, 17:40

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon