CITAT (malcolm @ 21-11-2011, 15:06)

Jag har definitivt tappat årorna de senaste åren, försökte bota det hela med alkohol och shoppade en hel del verktyg och maskier för att trösta mig själv men sorger och bekymmer kan simma så det var ingen bra idé att försöka döva bort dem med starköl och det där med att shoppa var inte hellr bra eftersom vissa grejor ligger oanvända kvar i sina origialkartonger fortfarande. Har dock börjat ta tag i saker nu och förhoppningsvis skall jag hitta ett mer balanserat liv så småningom, tror mycket av mitt dåliga mående hänger samman med ensamhet. Har ingen partner och inga vänner som jag umgås med och eremitlivet frestar på psyket.
Ett bra tips hur du kan träffa folk på ett enkelt och kravlöst sätt är att sätta upp en lapp (anslagstavlan hos din mathandlare kanske?).
Skriv att du vill börja promerera men saknar någon/några att gå tillsammans med. Kanske finns någon som vill vara med på nybörjarnivå/otränad?
Du slår två flugor i en smäll. Dels gör du något för din häsla och dels får du träffa nytt folk. Kanske kan ni bli en hel grupp som träffas lite då och då och promenerar tillsammans. Då kan man kolla upp varandra lite och se vilka man passar bäst med, kanske kan det bli början på en eller flera fina vänskaper