CITAT (Kryddan03 @ 06-01-2012, 21:25)

Bra karl reder sig själv! Det var egentligen bara vid ett tillfälle jag blev lite vagt orolig - mot slutet när du använde motorsågen lite pö om pö och drog undan den ganska hastigt mot benen utan att den stannat. Fast sedan bytte du till bågsåg så jag antar att du själv insåg att motor inte var det bästa i det stadiet.
Sedan tyckte jag att jag kände igen dig, men jag träffade på så otroligt många när jag jobbade på Televerket/Telia i och med mitt jobb att jag inte är säker. Jobbade du inne på K11 eller Hp9 eller ute på någon AC? Det enda jag tror att jag kommer ihåg av vad du sagt här så jobbade du som något slags tekniker?
Jag hade kontroll på motorsågen, det ser kanske värre ut än vad det var. Bågsågen tog jag till på slutet för jag ville vara så långt bort som möjligt. Enklare att hantera dessutom.
Beträffande Televerket så började jag som apparatuppsättare i centrala stan och fortsatte som växelreparatör över hela stan. Därefter inne på kontoret med fjärrövervakning. Har stått på AC Masthugget, Fiskhamnen, Järnringen, Ringön. Därefter kontoret på Fiskhamnen, Bulten, Sisjön, RP5, K11 och till slut i Gårda.