Eva, givetvis!! Har hittills haft småpooler och muraback som jag succesivt använder vattnet att vattna med när det bli läbbigt. Det är ju sällan det är varmt å gott att bada i det... De få dagarna blir intensivbad, sedan återanvänds vattnet. Men då får växterna nytta av varmt vatten (varmare än från vår brunn i slangen). Dessa bad har jag stående på soligaste platsen mittiträdgården, har inte haft några sniglar där faktiskt! Inbillar mig att man inte vill ha sängen i solen utan mer lummigt och vilka bor där.. Sniglisarna. Jag har något liggande i så ev. djur och fåglar om de ramlar i kan ta sig upp. Har inte sett några fågelskitar, de håller sig nog till sina egna bad (massor) som är lämpligare att dricka ur. Anledningen till att jag hellre vill ha badkar än det jag haft är att då kan jag lättare tappa ur det sista och rengöra. De är få dagar på sommaren det är så varmt att jag använder dem, de senaste semestrarna inte alls. Har inte varit en varm dag på två sommarsemestrar.. (Därför har jag itne köpt mer avancerad pool som mina vänner har även om det lockar..)
Gärna en säng om någon annan bär OCH bygger ett hus för förvaring av madrass! Ser supermysigt ut.
--------------------
Killerq Mini Wrigg.jpg
|