CITAT (ingaröbo @ 30-01-2012, 12:56)

Hej på er alla!
1. Mina önskemål är att man snabbt och enkelt ska kunna radera ett inlägg som man själv har gjort, ifall att man ser att inlägget har hamnat under fel rubrik, har försökt att göra det vid något tillfälle men har inte hittat någon sådan funktion.
2. Att det ska finnas en funktion som förminskar foton automatiskt så att dom inte är för stora eller blir publicerade i jätteformat.
3. Jag tycker ibland att det är knepigt att hitta tillbaka till trådar som man är intresserad av och det vore bra om det fanns en sökfunktion där man kan skriva sökord och där man då får "vissa träffar".
Kanske fungerar någon av ovanstående funktioner redan men jag har inte hittat det.
I övrigt tycker jag att forumet är trevligt och jag tittar in här ofta.

1, Problemet med att man raderar ett inlägg är att det kan bli "hål" i diskussionen.
Ibland ser man att den som skrivit inlägget gått in och redigerat genom att ta bort texten. Om någon har hunnit citera så ligger dock texten kvar i citatet.
2, Det finns program för detta. Hört om tex MS:s PowerTools
Image Resizer. Det kanske kan vara något? men en inbyggd fuktion vore inte dumt.
3, Man kan prenumerera på vissa inlägg (som nämts ovan) men jag håller med om att det inte är så lättillgängligt och lättanvänt.
Det finns en sökfunktion under varje kategori men då ska man minnas i vilken kategor det var... Och helst vad det stod i rubriken.
Redigerat av Peztis: 30-01-2012, 17:11