Jaaa....

Vad ska man säga? Innan sa jag att jag var besviken på att just dom tre blev programledare men tänkte att det går ju alltid att stänga av ljudet när man inte vill höra. Och Helena Bergström gillar jag inte även utan ljud, hon ska ju bara snyfta och böla vad hon än gör. Sa jag innan alltså... Och nog fasen skulle hon spela över och böla även här! Det bästa hon gjorde i hela programmet var väl när hon spelade den där Fet-Mats eller vad han hette (utan att förolämpa den verklige Fet-Mats). Vem bestämmer egentligen vilka som ska tillfrågas som programledare? Antar att Christer Björkman har en väldigt stor bestämmanderätt i allt som rör programmet.
Christer Björkman ja... Han borde bytts ut för flera år sen. Är det bara han som bestämmer eller är det nån slags kommitté som styr hur festivalen ska utformas? Nej, bort med han och hans ideér. Skulle heller inte förvåna mej om det är han som bestämmer vilka låtar och artister som ska vara med också.
Ja vad ska man då säga om årets startfält. Att ha med töntar och annat sånt drar ju bara ner dom artister som går in för det här med största allvar. Huvudsaken med Melodifestivalen är väl att Sverige ska visa upp sej i övriga Europa och pusha fram artister och låtar och låtskrivare för att gynna svensk musikindustri? Så om detta är det bästa Sverige har så befinner vi oss verkligen i kris.
Hittade väl inte några guldkorn alls igår... Det mesta var väl bara "men guuu...!

" även om några av dom försökte. Undrar om nån av låtarna kommer att spelas på radio? Marie S kanske... Moniker var nästan en dålig kopia på sej själv. Afrodite körde väl med dom diskostegen redan i vinnarlåten för evigheter sen? Jag vill gärna höra vad dom säger/sjunger men Loreen trodde nog att huvudsaken är att man rör sej på scenen. Har redan glömt dom andra bidragen.
Ja just det! Flinck. Usch. Rent ut sagt... Synd att G-son sjunker så lågt som att skriva en låt till nåt ännu lägre.
Behöver väl inte säga att jag blev lika besviken igår som dom senaste åren. Strunt samma! Jag kommer att kolla in dom andra deltävlingarna ändå. Nooooga!