... Jag tycker att vi alla har föds till våra platser här på jorden, har många olika vän-kompinationer och jag bry mig inte om att personen som jag snackar med är kung/drottning/kronprinsessa...ex. ..ex.... jag ser det hela djupare .... vad finns det bakom den personen?
Det är klart att man anpassar sig med att titulera dem rätt när det nu är så........
Ca, 5 år sedan var jag i en av de största tygbutikerna i London och mitt intresse riktades mot sidenhyllorna för jag skulle köpa tyg till mina antika dockor.... Jag brukar inte spana runt om mig utan koncentrerar mig till det jag var där för.....
Plötsligt började det närma sig mig ett par stycken "vakter" och då tittade jag upp och bredvid mig stod Danmarks drottning med sin hovdam och de var också intresserade av samma tyger. Jag bad om ursäkt och skulle gå min väg men då lyste drottningen upp och började snacka med mig ..... allt om kläder, tyger och vad som skulle vara fint att kompinera. Vår diskussion blev rätt lång innan vi var färdiga med våra inköp ...... sedan fick jag en typisk puss på min kind när vi delade på oss....
Maken hade inte fått komma upp till den avdelningen pga celerbert besök, han hade kommit lite i efterkälken, men när han fick veta vad det hela handlade om så fick vi ett gott skratt...
Fasligt vad lång hon var, det noterade jag när vi stod där bredvid varandra..........
OBS,
Jag kom ur tråden, men ville väl visa att alla är vi människor med olika öden, så det ska nog inte snackas mer om detta. Ta inte illa vid utan låt detta passera om inget annat.
I min värld har jag träffat många olika människor från de högste till de utslagna och det gör det intressant att kunna studera deras sätt att vara ..... kungligheter eller A-lagare på parksoffan ....... bägge delar kan ha mycket att komma med..., så se in på människan innan man dömer ........