CITAT (Bengalow @ 02-04-2012, 17:24)

Visst är tråden politisk! Läs vad som skrevs i första inlägget om en ordförande (S). malarmaster förnekar sig aldrig. Han har nu återupptagit kommunalpolitiken, och beskriver dess utövare som mindre allmänbildade än riksdagsmännen. Han påvisar en undersökning, som bevisar detta. Vilken undersökning? Vilket är resultatet? Vem var mest allmänbildad? Du bluddrar på malarn, i din vanliga stil. Intill du kommer med kända fakta så är du en sagoberättare och fabulör.
Vem har någonsin sagt, att allmänbildning skapar förakt? Kanske någon krönikör i din husblaska (SvD) som vill väcka uppmärksamhet genom billiga knep, och så går du på den, jaja... Publicerat den 1/4 kanske...
Att allmänbildningen inte står så högt i dina kretsar förstår jag. Kaka söker maka.
har jag nämnt någon ordförande för (s),har jag nämt någon politik överhuvudtaget?.
du har kort minne,både inför valet 2006 och inför valet 2010 gjorde flera tidningar och även tv frågor till våra riksdagsmän angående allmänna frågor,typ vad kostar 1 liter mjölk,vad heter tysklands president m.m.
resultaten var nedslående oavsett partitillhörighet.
varför så aggressiv,bengalow,blev du trampad på tårna? Ulf