Jag var 19 år då ABBA vann i Brighton 1974 och nog fanns det ett slags "hat" mot gruppen, folk skrattade åt dem som köpte deras skivor och många smusslade med det. på den tiden hade jag massor av kompisar som inte för sitt liv skulle köpa deras skivor och utifall de gjprde det så var de inget som fick visas eller talas om. Tom. i >England var det tabu att gilla ABBA, jag var där i mitten av 70-talet och fick eb uppfattning om det hela men som sagt, nu nästan 30 år senare är de enormt populära även där. Nu skulle tråden iof. sig inte handla om ABBA utan om AKB och kanske är det så att populära grupper inte skall ha bokstvskombinationer som namn för att gillas.
Har mycket svårt att tolka något som du skriver som skämt Stintan och Rudas sammanfattning om dig som trådförstörare stämmer så himla bra, är det en tråd där det förekommer bråk och oegentligheter så nog tusan är du inblandad på något sätt. Tro inte för ett ögonblick att Ruda och jag tar illa vid oss för raljerandet av vårt intresse för AKB, vi är gott och väl vuxna och smyger inte med det vi gillar.Kan också berätta att vi inte sitter och skriver dolda PM eller liknande till varandra heller som någon antytt, allt sker öppet och det skall fortsätta så.
CITAT (*Stintan* @ 05-04-2012, 08:59)

Och det har du inte ensamrätt till fast du verkar tro det ibland.

Skulle det där vara ett av dina berömda skämt med smiley och allt...?