CITAT (Gossen Ruda @ 06-04-2012, 12:44)

Gnälltanterna har tydligen förökat sig. Det är lustigt men när en del har hittat någonting att reta upp sig på försvinner vanligt hyfs och man anser sig kunna skriva och "skämta" om vad och hur som helst när man egentligen skulle hållit käft. Det är i alla lägen mottagaren som avgör vad som framförts. Skit samma, jag tänker inte kommentera några gnällinlägg från kärringmaffian i fortsättningen.
Nu är jag faktiskt helt ärlig med att det jag skrev i ett tidigare inlägg bara var på skämt. Nu såg jag att det varit en väldig aktivitet i tråden så jag blev nyfiken och kikade in igen. Herregud,, ett sådant rabalder för ingenting! Ni herrar som tydligen känner er utpekade, fattar ni inte att ju mer ni håller på desto mer misstänkliggör ni er? Just ni två brukar väl svara mycket mer balanserat än så här när ni reagerar/irriterar er på något i vanliga fall???
Tycker förresten inte att ni ska insinuera att någon är gnälltant heller om ni ska följa ert eget regelverk. Lika lite som någon anser sej vara gubbsjuk, lika lite anser sej någon vara det som ni kallar gnälltant.
Vad det gäller gubbsjuka i allmänhet (obs inga isninuationer att ni skulle lida av det) Det kanske är något som de som blir föremål för gubbsjukan borde få avgöra själva. Jag minns mycket väl hur man kände i den åldern som AKB48-tjejerna är, när man kände hur man blev alltför uppmärksammad av "gubbar" (behövde inte vara mer än 30-40-åringar). Det som dessutom somliga män hävdar vara avundsjuka på unga flickor stämmer verkligen inte, man kanske bara minns obehaget. Och vem skulle förresten vilja ha en gubbe som inte har förstått hur gammal han själv är?