Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Plantor av Vitklöver, Klarar sig ute nu?
          Rihane
          Inlägg 12-04-2012, 15:39
          Länk hit: #1

Gäster

Har skaffat mig plantor av vitklöver på Älvsjömässan idag. Glömde fråga om dom klarar sig ute nu. Har under tiden placerat dom under fiberväv i ett plastväxthus(klarar dom sig där tro?).
          Har även en inkrukad lilja som jag undrar om den klarar sig under samma fiberväv och hur är det med andra perenner som kanske drivits upp lite inför mässan?

Jag är mest bekymrad över vitklövern.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Gunilla T
          Inlägg 12-04-2012, 17:28
          Länk hit: #2

Gäster

Jag menade eg. om du köpte växten från Odlarglädjen. Då kan du vara lugn eftersom Eva driver upp sina växter i ett stort kallväxthus så de fungerar säkert väl i ditt lilla växthus också.

Citera

Inlägg i den här tråden
          Rihane   Plantor av Vitklöver   12-04-2012, 15:39
          Gunilla T   Jag frågar alltid om växterna drivits fram i växth...   12-04-2012, 16:20
          Rihane   Tack, behöver kanske inte bli så orolig då. Klarad...   12-04-2012, 16:51
          Gunilla T   Köpte du av Eva?   12-04-2012, 17:12
          Rihane   Köpte du av Eva? Klövern köpte jag av Pia. Jag ka...   12-04-2012, 17:24
          Rihane   Jo jag känner till det. Hon ingav ett sådant förtr...   12-04-2012, 17:36
          Rihane   Uppdaterar med: Jag smet iväg till mässan idag ock...   14-04-2012, 17:16
          Gunilla T   Men så bra då Rihane - då kan du sova lugnt utan a...   14-04-2012, 17:52

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 13-08-2025, 17:12

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon