Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Livets topp ten !
          Motti
          Inlägg 15-04-2012, 00:31
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Att gå ut ner till bryggan och höra Lomen ropa :)och se alla fåglar som bygger bon är underbart att vänta på att alla fåglar ska annlända ,alla har annlänt i stort set nu saknar vi bara Rödhaken smile.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Cacki
          Inlägg 17-04-2012, 09:20
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 6 240
          Medlem nr: 6 755

Svårt specifisera vad som är bäst med våren som är på ingång i en rasande fart. Går det ens att välja när allt är lika jäkla härligt? T.o.m bakslagen hör till. Idag när jag vaknade var det vitt ute igen, men vad tusan! När dagen är slut är säkert det vita ett minne blott och förväntningarna på "imorgon..." är en skön känsla, det också.
          Snön till trots är jag ändå lika sprittande glad att de tjusiga stenknäckarna som varit som bortblåsta den gångna vintern, har börjat besöka vår fågelmatning igen. Två par har varit här mest hela dagarna den sista tiden och naturligtvis hoppas jag på att de har valt ut sina boplatser någonstans alldeles i här närheten. (Ni som inte vet hur de ser ut, googla så får ni se vilka snyggingar de är för det är inte en sådan här jag menar!)

Så nu har vi bestämt oss....vårt gamla skruttiga fågelbärsträd får stå kvar tills det "faller av sej själv"! Blir som vanligt ett uppskattat skafferi åt värstingnäbbarna framåt sommaren. Vem vet, de kanske väljer att stanna vid vårt fågelbord nästa vinter igen...

Redigerat av Cacki: 17-04-2012, 09:43

--------------------
          **Cacki z 3**

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 17:24

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon