CITAT (Bendro @ 15-11-2004, 15:22)
CITAT (netaave @ 14-11-2004, 16:05)
Jag har sorg i mitt hjärta. bendro.se har stängt idag. Några idioter kan inte sköta sig därinne utan måste prompt vara otrevliga. Nu har forumägaren dessutom blivit hotad. Man tror inte det är sant. :angry:
Jag vill bara informera om att forumet nu delvis är öppet igen och att resten kommer att öppnas upp så snart som möjligt. Vi måste dock se över strukturen och eventuellt göra vissa förändringar.
Den fria strukturen där allvarliga och lättsamma diskussioner skulle kunna samexitera under samma tak har helt klart inte fungerat.
Anslagstavlan har ju fungerat ungefär som "småprat" här, visst hettar det till här också men inte alls på samma sätt.
Jag förstår att du lessnar, särskilt när du själv blir angripen och hotad, men du vet ju vilka det är! Personligen är jag ju bombsäker på att en viss person som du uteslöt kom tillbaka under falskt namn, det borde inte kunna ske.
Kan man inte ha större kontroll när folk registrerar sig? Så kan man ju utesluta "dregget"
Hur som helst Bendro så ska du veta att det är en hel del ledsna "hemlösa" människor som stödjer dig helhjärtat, trots allt.