Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Mina balkongplaner, Lite funderingar och experiment.
          milily
          Inlägg 06-05-2012, 00:48
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 37
          Medlem nr: 75 435

Hej hopp!

Jag bor i lägenhet med en rätt så trevlig balkong. Lite liten i min smak, men man får göra det bästa av det! Det är så härligt att sitta och dricka kaffe, läsa bok och/eller umgås dr helt enkelt! Sola går ju också, mycket sol, brännhet sol. Blåsigt är det också i vissa fall då man bor högst upp.

Har köpt och planterat lite roligt. Dahlior och murklocka som ska i balkong lådorna och ett par dahlior i en väggampel. Köpte även ett par klockrankor som ska få klättra på den nyinköpta spaljen.

Fick lite inspiration från en annan tråd, HÄR Och ska nog göra något i samma stil, så att det blir lite mer skuggigt och kanske lite lite vindskydd.

Bilder kommer att komma upp när jag har satt ut mina växter.
          Hoppas de klarar sig, jag är lite skeptisk men vi får se vad som händer!
          Är ju trots allt min allra första balkong som jag smyckar ut!

På bilden gömmer sig även bomullsbörjan i mini drivhuset, palettblads början och så skymtar min "stora" benjamin i hörnet.
          Tror ni jag har en glad sambo, då jag har erövrat hela köksbordet med blommor? whistling.gif
          Tro det eller ej, det var han som valde ut alla blommor coolgleam.gif

Bifogad fil  574684_10150906779153454_776903453_11548997_734039779_n.jpg ( 57.41k ) Antal nedladdningar: 37

--------------------
          - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Balkong i härligt soligt och blåsigt söderläge, Zon 2 Göteborg

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Fru Frö
          Inlägg 09-05-2012, 20:59
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 270
          Medlem nr: 941

Ser jätte fint ut tycker jag! Go girl!
          Ska bli kul att se mer bilder när det blivit mer "lull". Alltid kul att se hur andra har det. I like!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-12-2025, 16:47

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon