Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > handla från odla, från olika avdelningar?
          katah
          Inlägg 11-05-2012, 18:32
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 1 834
          Medlem sedan:
          18-07-2004
          Medlem nr: 4 107



          Jag tänkte handla från odla-shoppen några växter från avdelningen " buskar och klätterväcter" och
          några från avdelning " utplats och balkong" .
          När jag sedan började verkar det bli en beställning / avdelning inte någon sammanställt beställning
          från båda avdelningar.

          Hur ska jag göra för att beställa allt ihop så att det blir bara en fraktavgift?

           
          Citera
           
          Nytt inlägg
          Svar
          Katarina Odla.nu
          Inlägg 15-05-2012, 14:16
          Länk hit: #2


          Gäster






          Hej allihop!

          Ni för en mycket förståelig diskussion i denna tråd och vi diskuterar samma ämne ofta på Odla.nu.

          Från början (för sålde Odla bara ett erbjudande i taget och då kom aldrig problemet med att beställa ur flera olika på samma gång upp. Sen har företaget utvecklats, försäljningen har roligt nog gått bra och fler och fler erbjudanden har kommit och med tiden börjat överlappa varandra. Vi har hela tiden haft som mål att hålla isär dem för att inte riskera att skicka växter tillsammans som det inte är bra för kunden att få på samma gång. Exempelvis vill vi skicka sommarblommande lökar tidigare än perenner för att lökarna ska planteras tidigare. Vi har velat undvika att kunderna har plantor hemma som det inte är dags att sätta i jorden.

          Men vi inser att det blir viktigare och viktigare, ju mer växter vi erbjuder att ni kunder ska kunna beställa ur fler erbjudanden tillsammans och slippa betala extra frakt. Så vi jobbar på en bra lösning på detta!

          Precis som någon av er påpekar så kan man alltid skriva i beställningen att man önskar samleverans så gör kundtjänst sitt yttersta för att fixa det.

          Fortsätt gärna tycka till om detta! Era åsikter är jätteviktiga!

          Hälsningar
          Katarina
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 20-09-2025, 20:30
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon