Som slut på detta så har jag sett "djurandar" kring personerna vilka enbart har kommit för att få healing. Mina egna bortgångna djur har stannat ett tag hos mig innan de drar vidare. Hur det hela hänger ihop, vet jag inte. Jag tror endast det jag sett och upplevt och ventilerat med dom personer som är mer kunniga i detta. Trots det sväljer jag inte allt, men jag låter det vara som olöst tills jag själv kanske upplever det.
I England bjuds dessa duktiga medier till kyrkor när det uppstår efterfrågan om det. Det sker helt naturligt, men vad de tror om människans skapelse/skrivelse om bibeln kan jag inte svälja. Så mycket förfalskad som det hela har blivit under århundranden. Dock kopplar vi oss till det högsta ljuset så att säga, när vi vill närma oss deras/andarnas energier......
Den vetenskapsmannen som vill se det vi medier ser på papper, säger jag bara att kanske det kommer att bevisa någon gång. Numera kan de ju bevisa kraftfälten runt om oss. Det är det första jag brukar titta på vid ett möte av en främmande människa för där ser man vad som finns i personen...... Inga andar är med då man går med slagruta eller letar Currykryss, det sker gm. personens egen känslighet. Har även gjort det själv, och min mormor lärde mig en hel del. Hon var ett medium av sin tid likväl som hennes far.
Tro mig, vi kommer inte veta allt om det som finns bortom, så låt var och en ha sin känsla och tro.
silos, Anhörigas andar är inte demoner. Men hos var och en finns en mörk sida, det är o välja vilket man vill använda sig av. Annars skulle det inte finnas så mycket onska i världen.
|