CITAT (mamamaggan @ 18-06-2012, 08:17)

Gita , vem är du och varför är dina inlägg värda mer än andras? Med vilken rätt går du in och knäpper folk , som inte gillar Motti , på näsan ?
Vi har all rätt i världen att ifrågasätta Motti så som hon/han beter sig.
Man skulle kunna tro att du och Motti är en och samma person , ni vill bara ställa till oreda verkar det som .
Jag ifrågasätter även dig Gita , vem är du egentligen och vad gör du på Odla?
När personer bara är inne för att röra om i grytan så får de finna sig i att bli ifrågasatta,
Varför är Motti inne ständigt och jämt och beklagar sig även om ingen har skrivit något negativt om henne/honom ? Bara för att provocera antar jag , nej jag är övertygad om det.
Likadant med dig Gita , du verkar bara vara här för att provocera.
Så , vilka är ni egentligen Motti och Gita ? Det skulle vara intressant att få veta sanningen om er.
Men hallå där, nu får du nog kliva ner några snäpp. Om du inte redan förstått så skall jag tala om att det här är ett forum öppet för precis vem som helst. Den där mobbnings och drevmentaliteten som du och några fler står för är helt enkelt bara ynklig. Om du nu inte gillar Motti eller för den delen någon annan som person så behåll det för dig själv och om du ogillar någons åsikter och värderingar så bemöt i sak på ett sakligt hyfsat sätt.
Jag tror nu på intet sätt att mina inlägg skulle vara mera värda än andras men du verkar vidhålla att just dina är det, så snälla tala om vad som är så intressant som du bidrar med.
Gita