CITAT (fvd @ 06-07-2012, 10:58)

Jag måste ha fått något fel på fingrarna ber om ursäkt igen, Meningen var att jag skulle skriva ett svar till Cilla M.
Det är ju bra att du inte har några problem och hoppas att det fortsätter så. Jag har fått intrycket att du ständigt har problem när jag läser dina inlägg. Varje gång hänvisar du till det har hänt när du är inne på Odla. Göran undersöker allt han får in och rapporterar tillbaka. Det finns inget på Odla som orsakar dina problem ändå anklagar du dem för att sprida virus. Nu svarar du att du inte har problem när du kör mac och då tror jag att du är på rätt spår. Det handlar om din egen maskinvara och ev mjukvaran i den. Internetleverantören har ju också konstaterat att det inte finns några problem som de kan spåra. Min fråga till dig ang vilken leverantör du har var mer rutinmässig eftersom man gör så när man felsöker. Jag har läst igenom hela tråden och ser att det är några få som har problem. Det brukar till 99,9% handla om användarens beteende eller den tekniska utrustningen. Oftast när man går in på tvivelaktiga sidor eller ignorerat varningar man får via säkerhetsprogrammen.
Då tycker jag att du ska ta och läsa mina inlägg noggrannare! Jag har
aldrig klagat över virus här på odla för jag drabbas inte personligen av det. Men andra som jag har kontakt med här och på FB har skrivit om det och är förtvivlade över att inte kunna komma in på odla utan att få virus. Det var då jag startade den här tråden, för att göra de ansvariga medvetna.
Kan det vara så att du förväxlat mig med nån annan?