Den länken funkar inte heller , iaf inte för mig.
Det verkar som om vi får i oss en massa " skit " överallt och till slut slår kroppen bakut.
Vet ni om t ex konserveringsmedel ( något av E-numren är det tydligen ) lagras i kroppen ?
Både jag och min man reagerar på olika mediciner , får andnöd , klåda , svullna ögon osv som vi aldrig fått förr.
Senast så jämförde läkaren två olika preparat som min man reagerat på och kom fram till att även om det verksamma ämnet var helt olika så fanns det några " hjälpmedel " i båda som kan klassas som någon sorts konserveringsmedel och att det antagligen är det min man reagerar på.
Det är liknande för mig , tolererar bara en sorts medicin från en viss tillverkare och när man jämför innehåll visar det sig att skillnaden mellan den jag tål och från annan tillverkare är några " hjälpmedel ".
Jag har också svårt med t ex pålägg som köps i färdigt paket , innehåller bl a konserveringsmedel , men när jag köper över disk där jag vet att man inte har haft i konserveringsmedel så går det bra.
Liknande med kött , mår illa när jag försöker äta billigt kött från t ex ICA ,men där vet jag inte med säkerhet vad jag reagerar på .
Undrar jag vad man har lagrat i kroppen vid det här laget .
--------------------
Mälardalen zon 2 - 3
Att känna skuld är att vara human
|