CITAT (jaj-51 @ 18-08-2012, 08:02)

Det är enkelt at förstå hit lockas man för odling och växter men tyvärr är det en mindre del av forumet.
Klart många vill att det skal förbli ett forum för odlingsglädjen.
Som det står längre upp i tråden lämnar flera forumet ...
Ja men i småpratsavdelningen handlar det inte om odling så varför klicka upp den om man inte är road?
Att trädgårdsavdelningen skulle vara så tråkig håller jag inte med om och dessutom de flesta som lämnat är nog inte dom som i första hand skrev i den avdelningen om ens nånsin. Många läser ju bara. Så det tror jag inte påverkar den avdelningen särskilt mycket. Sen är det ju faktiskt så att livet är inte statiskt. Det händer saker hela tiden som kan påverka hur aktiv man är och det gäller ju faktiskt även dom som främst håller/höll till i trädgårdsavdelningen
Forumet blir vad vi gör det till oavsett avdelning och inte blir det bättre av en massa gnäll.
Bevisligen har det virus som florerade på forumet fått många att åtminstone tillfälligt inte gå in på Odla. Jag drabbades själv av det ett antal gånger och höll mig härifrån men hade mailkontakt med Admin. Hur kul är det att få sin dator pajad i ett kör? Nu har jag inte märkt något de senaste veckorna så jag hoppas Odla fick bort det men kommer det tillbaka så är det tack och adjö och då hjälper det inte hur stort mitt odlaintresse än är. Sen att det ska ta ett halvår eller mer att få bort virus ur forumet är ju lite märkligt också.
Redigerat av *Stintan*: 18-08-2012, 08:04