CITAT (Hjortronsylt @ 21-08-2012, 06:06)

Jag visar hänsyn till mig själv som inte låter mig bli överkörd av hänsynslösa bilister som inte kan hålla sig till trafikreglerna. Men typiskt dig att lägga all skit på mig, sluta upp med det innan du får en varning. Även detta forumet ska hålla sig till regler. Så du får nog rätta dig efter de hädanefter. Jag är trött på ditt gnällande på mig hela tiden.
Det var ju du själv som skrev först:
"Sen tillhör jag även den sorten som går rakt ut över ett övergångsställe då jag tar för givet att alla med körkort kan trafikens alla regler och därmed pliktskyldigt stannar."och sen:
"Kan man ta tillfällena i akt och leka polis så tycker jag att man ska göra det." Varför skulle jag inte få ha synpunkter på det?
Nu skriver du:
"Jag visar hänsyn till mig själv som inte låter mig bli överkörd av hänsynslösa bilister...". Jaha och vad händer tror du om bilen är för nära så bilisten inte hinner stanna? Jag tycker att alla borde visa mer hänsyn till varandra och inte vara så egoistiska i trafiken!
Att leka självutnämnd forumpolis har du inget för så lägg av med dina hot. Det fanns inget i mitt inlägg som ens snuddade vid påhopp och ännu mindre gällde inlägget bara dig. Tål du inte att andra har synpunkter och inte delar dina åsikter om det du skriver så får du väl sluta skriva. Det här är ett diskussionsforum!