CITAT (Hjortronsylt @ 24-08-2012, 08:08)

Syftar du på Japantråden nu? Jag hade verkligen inget emot ämnet som sådant, däremot tyckte jag att det fanns medlemmar som medvetet ignorerade och skuffade undan andras åsiker för att enbart själva ta plats vilket jag inte tycker passar på ett forum. Men det är ju vad jag tycker.
Visst, ingen ska behöva känna sig tvingad till diskussion, men förbjuder man andra att skriva i den får man nog också -tyvärr- ta konsekvenserna av det också.
Nu har det ju funnits flera stycken Japantrådar (någon t.o.m. borttagen) + en massa spill över i andra trådar långt innan du blev medlem, och det var ju ett allmänt önskemål att gossarna skulle hålla sig till
en tråd med detta ämne för att det inte skulle bli så mycket tjafs, vilket de också till slut gjorde. Ingen kan förbjuda någon annan att skriva i en tråd, man väljer själv. Ibland är det faktiskt bättre att låta folk hållas i en tråd. Den tråden stör mig inte hälften så mycket som att du kallar en annan odlait för "jävel" och att du leker forumpolis i var och varannan tråd.