Ryss6opnc,
Man kan vara både matematiker och annat, så länge man har fått bevis, jag sväljer inget utan att få det bevisad, ......... och förresten, vad i sjutton hakar har du med mina betyg att göra? Tråden handlar inte alls om mina studier och mina betyg........
Eller ska jag kopiera dem och sätta upp på nätet, Är det du är ute efter?
Jag vet mycket väl att detta är väldigt känslig och irriterande ämne för många, men då kan väl någon bevisa mig motsatsen ----- att det blir svart och man ruttnar bort????.....
Min mening/och vill inte gå till bevisföring i ämnet, det har jag blivit varnad för av mina kolleger/handledare i England pga att VAR OCH EN HAR SIN TRO/FANTASI OM DESSA SAKER, och ALLA HAR RÄTT TILL SIN EGEN ÖVERTYGELSE/TRO, och må vi leva just i nuet oberoende vad man tror. Det enda som man kanske godta???
Jag har varit kliniskt död och blivit återupplivad ---- såg just det som finns skrivet i dessa böcker som någon gav namnen till. Jag var inte heller påverkad av medicin av något slag, då skulle jag nog ifrågasätta det jag var med om.
Malarmaster;
du har nog sett och kännt mer än så när du har dessa tankar om vår vidare existens, det har jag förstått av tidigare tillfällen. Även jag har läst massor av böcker och träffat både det ena och det andra och känner vissa personligen som skrivit en del bra böcker och de är precis så fria och härliga personer och de dömer inte någon. Bara det bevisar att man har lärt sig något av livet när man låter andra tro vad de vill, acceptera varandras sidor och fel och brister...... vad mer kan man begära?
Vi föds ju inte lika någon av oss och är inte det heller som vuxna......oerhört tanklöst då att döma andra...
OK, vänner, jag gjorde detta inlägg, men mer gör jag inte här i detta ämne, PM mig om någon vill fråga något, men gör sig inte besvär att skälla på mig, det biter inte på mig.......