Ser att det dyker upp fler som är intresserade , jättekul.
Hur det ska gå till exakt tycker jag är något som vi får komma fram till tillsammans , jag tycker heller inte att vi måste vara alltför stelbenta utan att glädjen med läsecirkeln är det som ska tas tillvara.
Nu har jag ett försag på en bok som jag tycker är intressant. Boken heter " Försvunnen värld " och är skriven av Maja Hagerman . Ni kan läsa mer om den här
http://www.dn.se/dnbok/bokrecensioner/maja...ningen-nagonsinDen säljs just nu billigt , 99 kr , av den bokklubb som jag är med i . Finns det intresse för den så kan jag tänka mig att bidra med 3 böcker , alltså jag köper in dem och så får den som är intresserad " köpa " boekn av mig för vad det kostar att skicka den.
Vill också passa på att höra om det finns några som är intresserade av släktforskning . Är med i en släktforskarförening och tänker i så fall höra mig för om de kan bidra med ett par ex av någon sådan bok.
Och till sut , i min hjärna dök det just nu upp en tanke om att vi kan träffas någon gång per år , kanske med ett studiebesök någonstans . Vad säger ni om det ?