Testar vidare. Nu testar jag att hitta en browser som inte driver mig tii vansinne när jag ska skriva inlägg från smartluren. Den inbyggda går bort för jag blir knäckt av attgå in och läsa. Firefox med adblock är bäst att läsa förutom att texten i dom olika inläggen blir olika stor. Hopplöst att skriva inlägg för mitt i när jag skriver kan texten helt plötsligt zooma in för att sedan zooma ut till olädbar text. Försökte länge skriva inlägg innan jag gav upp. Opera fungerar inte bra. Jag har inte ICS så ingen Chrome. Provade Boatmini som inte var bra. Håller just nu andan för jag skriver med en annan Boat som beter sig bra så här långt. Snabbsvar fungerar inte alls men i gengäld placeras skrivbar skrivruta direkt med lagom stor zoom på texten från början. Tangentbordet skymmet inte texten Ser några skrivfel. Ska strax se hur det går med förhandsgranskning. Krackar den ur är faktiskt den här browsern ändå bäst hittills. För att skriva på odla menar jag. Konstatetar att jag hållt på ett tag nu och är inte alls irriterad. Går att redigera utan att skrivurutan hoppar omkring.
Fast med förhandsgranskning blev det inte så roligt längre. Typona får stå kvar. Ska testa och skicka och sedan gå tillbaka och redigera.
Edit:Det är svårt att ändra i efterhand får redigera när jag skriver inlägget och skippa förhandsgranskning och ändra. Aha kom på hur jag undviker att den åker tåg åt fel håll, man får klicka bort tangentbordet innan man klickar där det ska redigeras.