CITAT (ryss_бори @ 01-10-2012, 21:58)

Det är otroligt hur begränsad de flestas biologiska kunskaper är...
Sanningen är att minst 95% av alla män i fertil ålder blir sexuellt upphetsade av att se avklädda attraktiva kvinnor i fertil ålder. Detta gäller oavsett hur mycket media/samhälle/folk etc försöker dölja det. Sen finns det många som döljer det, samt tycker det är skamligt och därför avstår, tycker det är moraliskt fel etc. Ni kan säga om och om igen att "sådan är inte min man" etc, men faktum är att de allra allra flesta män är sådana oavsett vad de/ni/alla andra tycker om det. De egenskaper som ger enorma fördelar evolutionärt förs vidare, så enkelt är det. För en kvinna som kan få barn bara ca 1g/år gällde det att hitta den bästa mannen för att få så bra avkomma som möjligt (för att avklomman ska överleva). För män, som kan para sig hela tiden, gällde inte detta - här lönade det sig istället att ligga runt så mycket som möjligt med så många kvinnor som möjligt, och män med dessa egenskaper var de som lyckades sprida sina gener, de andra blev utkonkurerade. Därför är män överlag "kåtare" än kvinnor. Ibland är svaret så enkelt - lär er evolution....
Väl skrivet!
Sexlusten är den starkaste driften som finns hos en människa. Fast till skillnad mot andra djur så utförs sex även för njutnings skull. Andra djur blir inte kåta av att se andra djur para sig. (Möjligtvis finns det undtantag) Men det har ju med hormoner att göra, de styr ju otroligt mycket!
CITAT (Motti @ 01-10-2012, 21:58)

Vi råkade få en porrfilmskanal när vi köppte Canal plus hits och first ,och jag blir fruktansvärt upprörd av det jag såg ,allt handlar ju om mannens njutning !och man undrar just i vilken öppning på kvinna de ska annvända nästa gång .Motbjudande allt ihop tycker jag finns ingen ömhet eller kärlek i dom Porrfilmerna.O andra sidan har ju alla som medverkar valt det själva ! men jag tänder inte på den smörjan fy säger jag

Även män kan ha svårt att kn*lla på beställning... Så tror faktiskt inte att männen har det så mycket bättre än vad tjejerna har alla ggr.