CITAT (ryss_бори @ 01-10-2012, 21:58)

Det är otroligt hur begränsad de flestas biologiska kunskaper är...
Sanningen är att minst 95% av alla män i fertil ålder blir sexuellt upphetsade av att se avklädda attraktiva kvinnor i fertil ålder. Detta gäller oavsett hur mycket media/samhälle/folk etc försöker dölja det. Sen finns det många som döljer det, samt tycker det är skamligt och därför avstår, tycker det är moraliskt fel etc. Ni kan säga om och om igen att "sådan är inte min man" etc, men faktum är att de allra allra flesta män är sådana oavsett vad de/ni/alla andra tycker om det. De egenskaper som ger enorma fördelar evolutionärt förs vidare, så enkelt är det. För en kvinna som kan få barn bara ca 1g/år gällde det att hitta den bästa mannen för att få så bra avkomma som möjligt (för att avklomman ska överleva). För män, som kan para sig hela tiden, gällde inte detta - här lönade det sig istället att ligga runt så mycket som möjligt med så många kvinnor som möjligt, och män med dessa egenskaper var de som lyckades sprida sina gener, de andra blev utkonkurerade. Därför är män överlag "kåtare" än kvinnor. Ibland är svaret så enkelt - lär er evolution....
Tänker inte ge mig in i någon diskussion ang p-film, men de som tycker det är värt pengarna och ej tvingas in i det (alltså själva väljer det) anser jag göra helt rätt. Liv livet som du själv vill, så länge dina upptåg inte drabbar andra. Sen går det inte att komma ifrån att det alltid finns problem i form av ofrivillighet etc.
Vet inte hur du läser men är det någon som har påstått motsatsen?