Gunsta,
Är även du fast i klassisk musik? Det har jag både lyssnat och spelat själv under årtionden, även att med spelandet har halkat efter när maken tyckte att pianot borde ut........
Fick ett bra keyboard när han fick lov att skicka iväg pianot..... därifrån kommer också den klassiska baletten som funnits i mitt liv.
Nu när jag ligger vaken, kopplar jag på hörlurar och lyssnar på det, men har tyvärr tappat en hel del av mina kunskaper av den musiken.
städa är trist, men om jag får hjälp med damsugningen, kan jag ta de fria ytorna med en trasa så att det luktar nytvättad. Sen finns det ju all småpyssel som inte syns så, men måste fixas till innan det växer över huvudet på en.......
Jag tror att denna sensommar och höstens mörka dagar gör att det inte finns ork på samma sätt som om det hade varit en fin höst. Värken gör ju sitt till och inte till någon fördel......samt att vi hann inte få tillräckligt med sol i sommar ...... lyckliga de som kan resa bort till värmen .......skulle det, men det är inte läge för det just nu för min del........

man får ta upp annat positivt sedan när man kan .....