CITAT (Motti @ 21-10-2012, 00:37)

Måste nog stötta Cikkoria i det hon skriver !tycker inte Stintan upplevs som någon vänlig stjäl inte och jag är lite förvånad över att en del tycks tro att hela småprat skulle rasa saman utan henne ,förstår inte mig på hur en del tänker .Det är väl ingen hemlighet att jag har blivit ständigt påhoppad av Stintan så varför skulle jag tycka hon är en tillgång här ?Som jag ser det så är vi alla gemensamt en tillgång vi alla här gör småprat det är upp till alla att göra tråden trevlig och rolig det hänger inte bara på en person ,en person som i mina ögon och öron inte är så trevlig ,en person som mest bråkar med dom som inte tycker som hon och som inte drar sig för att trycka ner folk här !Nä jag kommer inte sakna Stintan ett dugg .
Det där med att hoppa på och mer eller mindre mobba, det kan ju du också Motti, har du kollat din egna inlägg? Du har då sannerligen hackat och tjatat på Stintan i tid och otid, oftast för att hon velat ha en förklaring ell bevis till dina påståenden (vilket man oftast inte får) och till dina ibland udda åsikter.´
odlaodlaOvanstående länkar är bara ett par av alla de exempel som finn på att du Motti inte är den trevligaste här på detta forum.
Så, kasta inte sten när du sitter i glashus!
Förresten så var det ju någon som för att tag sedan ville ha uträde ur Odla,
DU om jag inte minns fel, kul det hade varit för dig om det var klang och jubelspel när du lämnade???
Fast nu gjorde du ju aldrig det, det var tydligen mest hot..
Tack och lov finns Stintan på FB, där hon är en uppskattad vän till väldigt många av oss odlaiter som fått nog av tjat, svammel, kapade trådar, ilskna utbrått, påhoppande inlägg av personer som troligtvis inte är nyktra osv osv.
Redigerat av Monaxe: 21-10-2012, 11:27