Låter bra om det puffas för Odla på FB.

Alla sätt är ju bra.
Senhöst och innan jul brukar det vara lite lugnt för att senare bli mer intensivt när man tröttnat på mörkret och börjat planera nästa säsong,med vilka frösådder och plantor man ska satsa på.
Nya medlemmar brukar producera roliga och intressanta frågor.Som i sin tur ger andra ideer och diskussionsunderlag.
Du startar trevliga trådar Katarina,men jag har samma känsla som du och det beror inte på dej som person utan att du är just admin.
Jag vill lyfta forumet mycket mer på sajten genom att berätta för våra läsare vad som händer här och visa att de kan hitta massor av hjälp bland våra forummedlemmar.Detta tycker jag är en mycket viktig synpunkt,därav min undran om FB mm.Ett kort svar och en hänvisning till forumet för ett mer utvecklat svar kan ge nya medlemmar.Oavsett var detta görs.
Jag har varit på Odla i eviga tider med ett längre avbrott pga sjukdom i familjen.Återkom 2010.
Har nog minnen som är nostalgiskt påverkade men jag minns inte att det var så djupa dippar i trädgårdsdiskussionerna ens på vintern då.
Känns bra att ha kontakt med en fungerade ledning,vi får alla göra vad vi kan för att dra hit lite nytt blod:)
Redigerat av kerstin z5-6: 25-10-2012, 11:49